PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERENTA W RAMACH ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1/EFRR/3.2/2022
Ogłoszenie nr 2022-22737-101320
Opublikowane: 29.03.2022r.
Dotyczący zamówienia przeprowadzanego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 22 sierpnia 2019r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla pracowni projektowych: instalacji sanitarnych oraz automatyki, niezbędnego do projektowania 3D BIM
Podmiot prowadzący postępowanie („Zamawiający”):
MBC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, ul. Olimpijska 7, 41-100 Siemianowice Śląskie, NIP: 6292330700, REGON: 240304814, KRS: 0000769850,
BDO: 000283687
W celu wyłonienia wykonawców Zamawiający w dniu 29.03.2022r, ogłosił zapytanie ofertowe w trybie zamówień o wartości powyżej 50.000,00 zł netto.
Postępowanie przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 21 grudnia 2020r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla pracowni projektowych: instalacji sanitarnych oraz automatyki, niezbędnego do projektowania 3D BIM
Dostawa obejmuje:
1) Komputery wysokowydajne wraz z osprzętem.
2) Komputery osobiste wraz z osprzętem.
3) System projektowania wspomaganego komputerowo (CAD).
4) System operacyjny.
5) Oprogramowanie biurowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowego, pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
B. Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu na terenie Polski. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot. Przedmiot zamówienia posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
C. W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zakupu sprzętu, oprogramowania, wymaganych licencji, gwarancji wraz ze wsparciem na okres co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania Protokołu Końcowego Odbioru Prac,
2) przeprowadzenia szkoleń Pracowników Zamawiającego,
3) opracowania i dostarczenia wszystkich wymaganych instrukcji dla Administratorów i Użytkowników Przedmiotu Zamówienia,
4) przekazania Zamawiającemu wszelkich licencji związanych z Przedmiotem Zamówienia,
5) przekazania Zamawiającemu wszelkich gwarancji związanych z Przedmiotem Zamówienia,
6) nieodpłatnego świadczenia usługi utrzymania Przedmiotu Zamówienia przez okres trwania udzielonej gwarancji.
D. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
E. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
II. TERMIN I HARMONOGRAM REALIZACJI UMOWY
1. Termin wykonania zamówienia:
Do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
III. Informacja o upublicznieniu zapytania:
Postępowanie przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 21 grudnia 2020r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.Miejsce upublicznienia zapytania ofertowego:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
IV. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono na dzień: 06.04.2022r. do godziny 10:00
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
1. Wykonawca musi spełniać następujące wymogi formalne:
· korzysta z pełni praw publicznych;
· ma pełną zdolność do czynności prawnych;
· nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
· nie pozostaje w stosunku pracy z Zamawiającym;
· nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym;
Ocena spełnienia wymogów formalnych zostanie dokonana na zasadzie „spełnia/nie spełnia” na podstawie oświadczenia Wykonawcy – Załącznik nr 3 i 4 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawcą może być osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia i złożyła ofertę zgodną z wzorem określonym przez Zamawiającego, w tym zawierającą wszystkie podpisane załączniki i oświadczenia.
3. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferty spełniają wymagania określone w niniejszym zaproszeniu.
5. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, przy udziale poddostawców/podwykonawców.
6. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę co najmniej 125 000,00 zł .
7. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku powiązań według wzoru z Załącznika nr 3 i 4 do Zapytania ofertowego.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH WAGI ORAZ SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
Zamawiający oceniać będzie oferty na podstawie poniższych kryteriów:
1. Cena (70%)
2. Gwarancja (30%)
Łączna punktacja oferty będzie stanowić sumę punktów przyznanych ofercie w powyższych kryteriach. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się matematyczną zasadę zaokrąglania trzeciej liczby po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny ofert najwyższa liczbę punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze z pośród tych ofert ofertę z najniższą ceną. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów i będzie posiadać również taką samą cenę, Zamawiający przeprowadzi negocjacje cenowe.
Obliczanie punktacji:
1. Cena – 70% (maks. 70 punktów)
Liczba punktów uzyskanych w kryterium:
„cena” = (cena oferty netto najniższej / cena oferty netto badanej) x 70 pkt
Wartość punktowa w zakresie kryterium cena przyznana zostanie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
2. Gwarancja – 30% (maks. 30 punktów)
Liczba punktów kryterium:
„gwarancja” = (okres gwarancji (w miesiącach) w ofercie ocenianej/okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji) x 30 pkt
Maksymalny możliwy okres gwarancji zaproponowany w ofercie i punktowany przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji, punkty dla kryterium będą obliczane, jak dla okresu 60 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje krótszy okres gwarancji niż wymagany oferta Oferenta Oferta zostanie odrzucona.
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Wartość punktowa w zakresie kryterium gwarancja przyznana zostanie na podstawie
informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
VII. WYKAZ OFERT, KTÓRE WPŁYNĘŁY DO ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego Postępowania została złożona jedna oferta Wykonawcy
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto |
USŁUGI INTERNETOWE „INTERMARK” MAREK MANIERA” | 6.04.2022. godz. 9:58 | 358.743,34 zł |
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu Ofertowym. Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu. Oferta Wykonawcy została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zapytaniu Ofertowym. Oferta złożona przez Wykonawcę była jedyną ofertą złożoną w toku Postępowania.
VIII. INFORMACJA O SPEŁNIENIU WARUNKU BRAKU POWIĄZAŃ.
Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Oferentów.
Zgodnie z zapisami pkt. VIII zapytania ofertowego Oferenci złożyli stosowane oświadczenie (załącznik nr 4 prawidłowo podpisany).
Oferenci, oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Partnerem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe Zamawiającego z Wykonawcą rozumie się w szczególności
1. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia w dokumentacji ofertowej.
Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Zamawiającego.
Wszyscy członkowie komisji oceniającej oferty oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Oferentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców lub osobami wykonującymi w imieniu Wykonawców czynności związanych z przygotowaniem złożonych ofert.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe członków komisji z Wykonawcą rozumie się w szczególności
1. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
IX. WYBÓR OFERTY.
Komisja w składzie: Artur Górny i Karolina Dziemianko w dniu 06.04.2022r. o godz. 12:00 otworzyła kopertę z ofertą. Dokonała sprawdzenia oferty pod kątem zgodności formalnej i merytorycznej z Zapytaniem Ofertowym. Oferta spełniła wszystkie określone w zapytaniu wymogi.
Zamawiający poprawił oczywistą omyłkę rachunkową zawartą w ofercie USŁUGI INTERNETOWE „INTERMARK” MAREK MANIERA, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, polegających na:
1) Poprawieniu w poz. 16 tabeli iloczynu ceny jednostkowej i ilości sztuk – Wartość brutto PLN było 3.325,00 zł jest 3.320,00 zł
2) Poprawieniu kwot pkt. 2 Formularza ofertowego Wykonawcy poprzez zsumowanie cen z tabeli w następujący sposób:
było: Ogółem za cenę brutto: 358.748,26 zł jest: 358.743,34 zł
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto | Liczba punktów |
USŁUGI INTERNETOWE „INTERMARK” MAREK MANIERA” | 6.04.2022. godz. 9:58 | 358.743,34 zł | 100 pkt. |
Do realizacji została wybrana wyżej wymieniona oferta.
Data sporządzenia protokołu postępowania: 20.04.2022r.
Załącznikami do niniejszego protokołu są:
1. a) Załącznik nr 1 – Oświadczenia członków komisji Zamawiającego o braku powiązań z Wykonawcami, którzy złożyli oferty
2. b) Załącznik nr 2 – Potwierdzenie upublicznienia zapytania ofertowego
3. c) Załącznik nr 3 – Złożone oferty